Fly Emirates - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Isabel Hardebol - WaarBenJij.nu Fly Emirates - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Isabel Hardebol - WaarBenJij.nu

Fly Emirates

Blijf op de hoogte en volg Isabel

08 September 2015 | Zuid-Afrika, Gardens

Ik denk dat dit vliegtuig stiekem heel graag Efteling attractie had willen worden. Aangezien er een sterrenhemel oplicht als de cabine lichten uitgaan en er een camera op de neus van het vliegtuig zit zodat je via je schermpje mee kan kijken met de piloot.

Momenteel vlieg ik (denk ik) boven Turkije, maar pin me er nier aan vast want ik ben topografisch niet zo goed ingesteld en er staan geen landnamen op het schermpje.

Het strategisch zitplaatsen uitzoeken heeft ook z'n vruchten afgeworpen trouwens! De stoel naast me is namelijk leeg gebleven en nu kan ik dus heel royaal zitten met twee paar Emirates dekentjes en kussentjes.

Gelukkig kan ik m'n telefoon hier opladen, anders was de batterij op gegaan en kon ik m'n boardingpass niet laten zien in Dubai...

Minder gelukkig is dat de WiFi het niet doet. In principe geen probleem, maar m'n reis van Kaapstad naar Vleesbaai is nog niet helemaal uitgestippeld. Ik heb wel een hostel geboekt voor één nacht, maar het is nog niet duidelijk of ik een lift kan krijgen van vrienden van, of dat ik een bus moet nemen naar Vleesbaai.


Hmm, we'll see..


Update 9 september 19:04

Ondertussen aangekomen in het hostelletje! Het was nogal een innerlijk stess momentje op het vliegveld toen ik erachter kwam dat je blijkbaar je pinpas moet instellen op 'wereld' om geld op te nemen. Dat is een nadeeltje aan last minute dit soort dingen regelen, zeker als je het hostel nog moet betalen

  • 09 September 2015 - 21:11

    Sanne :

    Gelukkig is het allemaal goed gekomen!

  • 09 September 2015 - 22:21

    Jeroen:

    Hoi Isabel

    No stress enjoy the good things in life ,

  • 10 September 2015 - 09:21

    Conny De :

    Hoi moppie wat goed dat alles is gelukt. Knuffel van ons

  • 10 September 2015 - 15:03

    Martijn:

    A lees toch nog goed gekomen veel plezier daar

  • 10 September 2015 - 23:06

    Fleur:

    Yeahhhh! We kunnen je volgen!
    You go girl!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Gardens

Zuid-Afrikaaaaaaaaaaa

overherfsten in het mooie zuid-afrika!

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2015

Twee verslagen in één!

24 September 2015

Lang leven braai!

18 September 2015

Eerste weekje!

08 September 2015

Fly Emirates
Isabel

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 4071

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 02 December 2015

Zuid-Afrikaaaaaaaaaaa

Landen bezocht: