Eerste weekje! - Reisverslag uit Johnson’s Post, Zuid-Afrika van Isabel Hardebol - WaarBenJij.nu Eerste weekje! - Reisverslag uit Johnson’s Post, Zuid-Afrika van Isabel Hardebol - WaarBenJij.nu

Eerste weekje!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

18 September 2015 | Zuid-Afrika, Johnson’s Post

18 september

Tijd voor een update!
Ik ben nu ruim een week in zuid Afrika en het is zo mooi hier!! Cornelia en Roland wonen op een kleine boerderij in het midden van een vallei. Vanuit de veranda zie je soms flamingo's voorbij vliegen!

We hebben deze week rustig aan gedaan en zijn gister begonnen met het trainen van de paarden.

Iedereen is super relaxed hier en er zijn vaak vrienden over de vloer om wijntjes mee te drinken ;)

• 18 September 2015 - 11:13

Lisa:

Hey Isabel. Het klinkt allemaal super leuk en gezellig. Blij dat je het naar je zin hebt. Xxxx

• 18 September 2015 - 11:39

Jeroen:

Hoi Isabel , dat er nog maar een hoop leuke weekjes mogen komen , geniet er van :)

• 18 September 2015 - 19:38

Afra En Harry:

Goed te horen Isabel. Maarre.......we willen uitgebreider verslag hoor. Vraag maar aan Bart hoe hij dat deed toen hij het eerste halfjaar in Gerlos zat. Daarna deed hij het niet meer, maar zo'n eerste grote lange reis moet uitgebreider (van ons :-) . Ben wel een beetje jaloers hoor, lekker relaxed paarden trainen in zo'n mooie omgeving, zonder oplettende ouders.....ik ben toch te vroeg geboren, in mijn jonge tijd kon en mocht dat gewoon niet. Jij in ieder geval heel veel plezier en leuke tijd daar. En....niet vergeten uitgebreider verslag :-)

• 20 September 2015 - 09:12

Corrie Duivenvoorden:

Hallo Isabel bedankt voor je verslag het klinkt heel goed .
    Het is fijn om te horen . Het is daar wel uit te houden denk ik.
    Tot Hoors zou ik maar zeggen.GROETJES OMA XX

• 20 September 2015 - 11:48

Conny :

Hé moppie wat een goed begin. Het ziet er allemaal fantastisch uit
    Het is om jaloers op te worden kus oma en opa

• 21 September 2015 - 08:40

Mirjam Dekker:

Hoi Isabel, klinkt goed en wat een mooie foto's! x Mirjam

• 21 September 2015 - 18:19

Sophie:

Joepieeee een update! :) Wauw t klinkt allemaal zoo gaaf Ies! Hihi ben wel een beetje jaloers hoor ;) Ik hoop dat je er veel van kan genieten en (om even in st taal te praten) je rugzak kan vullen met heel veel positieve ervaringen, zoveel dat je op de terugreis voor extra bagage moet inkopen ;p

De foto's zien er in ieder geval super uit! :D

Liefs